Ofte Stillede Spørgsmål
**Leverer I til Danmark?**
Ja! Vi er glade for at kunne levere til Danmark. Hvis ikke andet er angivet i det specifikke tilbud, vil leveringstiden for varer være 6-10 dage.
Bemærk venligst, at der ikke leveres på søn- og helligdage. Behandling og forsendelse af din bestilling kan tage op til 3 hverdage.
**Hvor lang tid tager forsendelsen?**
3-5 dage. Bemærk venligst, at der ikke leveres på søn- og helligdage.
Bemærk venligst, at i travle perioder kan leveringer tage lidt længere tid end normalt.
**Hvad koster forsendelsen?**
Forsendelsen er gratis for alle - ingen minimumsbestillingsbeløb.
**Hvordan kan jeg følge min bestilling?**
Du kan følge din bestilling på vores hjemmeside eller direkte via DPD, HERMES eller DHL. Den specifikke forsendelsesvirksomhed vil blive oplyst i e-mailen med din forsendelsesbekræftelse.
**Hvorfor virker min pakkesporing ikke?**
Forsendelsesfirmaet har brug for 1-2 hverdage til at opdatere pakkens placering. Vi beder om din forståelse og lidt tålmodighed i sådanne tilfælde.
**Bestilling**
**Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruge?**
For at gøre din købsoplevelse så glat som muligt accepterer vi følgende betalingsmetoder:
- Betaling med kreditkort
- Betaling via PayPal
- Betaling via PayPal Express
- Betaling via faktura (via Klarna)
**Er betalingen sikker?**
Ja, vi lægger stor vægt på sikkerheden af vores kunders oplysninger. Vi understøtter SSL-krypteret checkout, så dine oplysninger er helt sikre.
**Modtager jeg en ordrebekræftelse?**
Ja! Så snart du har betalt for dit produkt ved kassen, modtager du en digital ordrebekræftelse med dine bestillingsoplysninger via e-mail.
**Kan jeg ændre eller annullere min bestilling?**
Ja! Du skal blot svare straks på e-mailen med ordrebekræftelsen. Ellers vil din bestilling blive behandlet og sendt.
Bemærk: Bestillinger kan kun ændres eller annulleres, før de er sendt. Når varerne er sendt, kan du først annullere/returnere dem, når de er modtaget.
Vi refunderer naturligvis 100% af købsprisen.
**Hvordan bruger jeg en rabatkode?**
Rabatkoder kan nemt bruges under betalingsprocessen ved kassen.
**Returnering**
**Hvordan og hvor længe kan jeg returnere en vare?**
Varer kan returneres inden for 14 dage efter modtagelsen uden at angive nogen grund. Du dækker de umiddelbare omkostninger ved returforsendelsen.
Behandling af returneringer kan tage op til 14 hverdage (man-fre) fra modtagelsen. Pengene refunderes til den oprindelige betalingsmetode.
**Undtagelse eller for tidlig ophør af fortrydelsesretten**
Fortrydelsesretten bortfalder for varer, der leveres i forseglede pakker, hvis de af sundheds- eller hygiejnemæssige årsager ikke kan returneres, når forseglingen er blevet brudt efter levering.
**Jeg har modtaget forkerte eller defekte produkter**
Send venligst en e-mail med din forespørgsel og din ordrenummer til support@mini-bro.dk, så vi kan tage os af det straks.
**Hvornår får jeg mine penge tilbage?**
Behandling af returneringer kan tage op til 14 hverdage (man-fre) fra modtagelsen. Pengene refunderes til den oprindelige betalingsmetode.